2012. január 6., péntek

Kineziológusnál 2.0

Számomra ide járni egy élmény. Rájöttem vannak dolgok, amit látunk magunkból, és vannak dolgok amiket hiszünk magunkról. Nos amit hiszük, az olykor téves vagy hiányos, sokszor nem értjük a miérteket. Gergő mondta, hogy higgyem el a kineziológiai orvoslás alapjait jobb ha nem tudom, no nem azért mert annyira tudományos, hanem pontosan azért mert szerinte van benne egy jó adag spiritualitás is. Na igen, mikor megittam az oldás egy részeként a zeller levet, bevallom nekem is eszembe  jutott, viszont egy dolog marhára tény, hogy rohadtul rá tud tapintani a lényegre (amit persze a testem árul el, a már említett módszer szerint). Szóval azt kell mondjam, hogy nekem eddig bejött, és tényként tudok két dolgot állítani, Móval való barátságom töretlen és egy "meleg" (nyilván nem a lezbi jelentésében), és a belső békém ha számszerűsíteni kéne, mondjuk 15%-ot javult. Ez sztem elég jó szám. Szóval 4 hét múlva (még ebben a hónapban) folyt köv.

Holnap vizsga, ellkészült a beadandó... így talán már nem bukom meg :D

Nincsenek megjegyzések: