2012. január 27., péntek

Légüres tér

 Misi gépét kivégezte egy lyukasztó :D 

Felüdítő nap van ma. Nincsenek accountok. Valami training van nekik az Oxigénben, így a munka leosztás is sokkal lazább. A kreatív csapat fele szabin van, így még egy csocsó csapatot is nehéz összehozni. Jó, hogy hétvége jön. Misivel ismét eszme futtatást végeztünk az Apple-lel kapcsolatban. Nagyon szeretem ahogyan látja a világot mégha ebben a kérdésben szöges ellentéte is a véleménye. Hihetetlen objektív e tekintetben, ami kibaszott nehéz... szerintem.
Szeretek fürödni Misi szeretetében és a törődésében, ugyanis nekem ő apakomplexus és mentor keveréke, egy biztos, soha nem volt rám ilyen hatással senki. Na és a véleménye persze kábé olyan, hogy vakon/feltétel nélkül megbízom benne. Azon kevés emberek egyike aki látja, hogy miként gondolkodom, és a szintiszta jószándék övezi. Az ilyen emberekkel a közös nevező sokszor a humor. Értjük egymást. Szeretek nevetni és szeretek önfeledt lenni, szeretek távol lenni a realitástól.

kaptam egy filmet: A Thomas Crown ügy. Alap mű, mégsem láttam, úgyhogy hétvégén valamikor meg kéne nézni.

Nincsenek megjegyzések: