2012. január 9., hétfő

Ma lenni 54,9 kiló

Jaj, remek hétvégém volt. Azt sem tudom, honnan kezdjem a mesélést. Először is a legfontosabb, hogy sikerült a vizsgám, méghozzá nem is akár hogyan, 5-ösre. Gyakorlatilag a beadandóm lett kiértékelve, plusz egy belekérdezős kérdés, amire mákomra tudtam a választ. Egyébként már 6:45-re beérkeztem a suliba, hogy 10-ig tanulok, majd 8-kor kinyitott a büfé... sajnos az egész heti egészség étrendem jól agyoncsaptam, fehér kenyeret ettem, kávét ittam FEHÉR cukorral (nem volt méz vagy barna cukor), majd amikor már láttam, hogy ez így egy fos, vettem még kísérőnek egy KÓLÁT. Gyenge fos vagyok, kezdhetek mindent jövőhéten előröl. Aztán vizsga után ebédként, ha még ez nem lett volna elég - mivel úgy gondoltam, hogy mára már úgyis mindegy - elmentem egy Mekibe, rendeltem egy menüt, majd megkérdeztem a kiszolgálót, hogy a narancs dzsúz hány %-os? Mikor kimondtam, kicsit elszégyelltem magam, hogy bakker ha már mekibe 2000 kalória szemetet eszek, akkor nem mindegy, hogy szörpöt vagy tényleges narancsot kapok?? :D
Szóval ez volt, nyomott hagyott... nem merek a mérleg közelébe menni.

Aztán töprengtem, hogy hasznosan szeretném tölteni a maradék (értékes) fél napot, sőt ha lehet kultúrával, de hát Dávid lemondta a(z amúgy spontán) mozit így maradt a házimozi. Letöltöttem a Trónok harca (nálunk a cégnél már kultikussá vált) sorozatot, és hát belevágtam. Egyrészt irtózat profi, másrészt nekem a kicsi méz lelkemnek túlzás az erőszak, dehát megoldottam, hogy nem nézek oda az ilyen jelenetekkor. A hétvége alatt megnéztem 7 részt, úgyhogy gyakorlatilag feltakartam a kollégákhoz. Azt már tudom annyira nem váltam fanatikussá mint bent páran, akik már a könyveket is végigolvasták, de azért tetszett... sztem ez jelenleg alapmű.

Aztán vasárnap is kulturálódtam - bár helyileg a táskaboltban, de a Steve Jobs könyvben haladtam egy nagyot. Óriási karakter volt, még mindig csak ezt tudom mondani. Sőt egy valamiben tökre tudok vele azonosulni, a torzított valóság kép témában. Azt hiszem sokszor megélem ezt én is :).

Aztán ma hétfő van, várom a munkát, jó a hangulat, sűrű hét lesz. Holnap Clair kocsma, szerda Rencsi&Gergoo tali. És Péntek a vizsgaidőszakon utolsó nekifutása.
"Imádom a hétfőket" (se)!

Nincsenek megjegyzések: