2012. január 13., péntek

VizsgaidőSUCK vége!

Tegnap Móval megnéztük a Sherlock Holmes 2. részét. Hát kicsit vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatosan. Mármint a társaság jó volt, viszont majdnem elaludtam egy csata jelenet közben. De ezt csak annak fogtam fel, hogy elég szarul voltam, fájt a hasam és sztem csak ezért nyomott az álom. Alapvetően minket nagyon szórakoztat Sherlock karaktere, hallottam Mót is néha, mikor szakad a nevetéstől.

Aztán a fő hír, hogy túl vagyok a Social Media vizsgáimon, ami az elmélet és a gyakorlat is 5-ös, 5-ös lett. Úgy értékelem, hogy a tanár is nagyon jó fej volt, és hát nekem ez a téma fekszik is. Azért ez mégis csak szakmám. Úgyhogy ezennel vége a vizsgaidőszaknak. Innentől el kell kezdenem a finisben gondolkodni, hogy hogyan is akarom összedobni a maradék 3 hónapban a szakdogámat és hát nem volna rossz mihamarabb megszerezni minden infót az államvizsgához. Aztán egyszercsak vége lesz. Hihetetlen.

Ja igen még egy utolsó gondolat. Tegnap küldte a színházas néni a februári színház programot, és úgy döntöttünk Móval és Hildával, hogy megyünk megint. Mó kérésére a Makrancos Kata (Shakespeare) c. darabot nézzük meg febr 28-án a Vígszínházban, remélem jó lesz. Várom már :).

Mó most vizsgázik. Szórítok, drukk-drukk!

2 megjegyzés:

spimonique írta...

Hát igen Sherlock egy drHouse alternatíva, lehet nagyon szeretni ezt a figurát :D
Nagy GRATULA a vizsgaidőszak végéhez :)) le a kalappal előtted, hogy ilyen ügyesen végigcsináltad!
Köszi a drukkot, remélem segített...
Szerintem jó előadás lesz...Shakespeare darabjai időtállóak sztem.

Kata írta...

köszönöm, neked is hamar meglesz mostmár :) ...aztán ünneplünk!
Drukkoltam, végig küldtem az energiákat :)))