2012. január 15., vasárnap

reggeli gondolatok vasárnap

Letelt egy nap a durva diétámban, és úgy érzem, NO WAY :). Szóval ez nem állapot, hogy folyton éhes vagyok és mivel alacsonyan van a vércukor szint is mellé, így kicsit ájuldozás érzet is párosul. Úgyhogy ez a taktika nem nyerő. Ma még csinálom, mert jól bevásároltam, de holnap valami új, köztesebb megoldást kell keresni. Ja és még hasmenést is kiváltott az egész. Szóval az tuti, hogy méregtelenít, de kérdés, hogy ez hasznos-e hosszútávon. Úgyhogy sztem hétfőtől annyit visszaállítok, hogy normális ebédet eszek. Mármint normális=azért zsírszegény/krumplimentes. A reggeli és a vacsora marad. Sztem ez lesz a nyerőbb a jó közérzet érdekében.

Ma reggel már elkészítettem a csirkét meg az egyéb kajákat... remélem azért jól fogom bírni.
Egyébként ma megint valszeg egy olvasós nap vár rám, szintén a táskaboltban. Jaj tegnap este ahogy olvastam a könyvet, úgy szinkronban a Youtubon is megnéztem egy jópár filmet, pl a Mac bemutatkozásáról, Jobs csapatáról, meg az első reklám filmjükről. Tök jó így együtt, mert megértettem egy csomó mindent és így a régebben vírusfilmként terjengő film már sokkal többet jelent mint akkor, kicsit látom a másik oldalt is.

Na megyek készülni... mert elkések :)

Nincsenek megjegyzések: