2012. január 23., hétfő

Szóval hétfő

Jól érzem magam, ugyanakkor egy kicsit feszült vagyok ma reggel. Jó mert úgy érzem, hogy emberi kapcsolataim kiegyensúlyozottan jól állnak, sőt előkerültek olyan emberek is, akik ismerősek, de rég beszéltünk. Nagyon jó azaz érzés, hogy fontos vagyok számukra.

Feléledt bennem a gondolat, hogy szeretném megnézni a "Tetovált lány" c. filmet. Tavaly láttam az eredeti Svéd verziót és már az is tetszett, de most jó volna látni a Hollywoodi csodát is, csak úgy mert kíváncsi vagyok a különbségre.

Lassan közeledek a Steve Jobs könyvem vége felé. Ott tartok mikor már visszatért Steve jobs az Apple-höz és a Macintosh gép új nevet kap: iMac. Gyakorlatilag innentől azért lesz különösen érdekes számomra, mert innentől már emlékeket is tudok hozzá fűzni, nem csupán youtube videókat. Aminek külön örülök most, hogy az utolsó Event-öt élőben is végig követtem még iPhone vásárlás előtt, bár nem Jobs vezette (hiszen ez halála előtt volt pár nappal), de ebben még benne volt minden, ami Steve Jobs. Innentől kicsit félek, hogy pár éven belül az Apple gyár olyan változásokon fog keresztül menni, ami előbb-utóbb tönkre teszi a márkát. Jó volna, ha nem marcangolnák szét a céget és ismét találnának egy olyan karakteres vezetőt, aki annyira zseniális mint Jobs volt. Egy biztos: én továbbra is hű vagyok a termékeihez, és nem pusztán azért mert szeretem a márkát, mert dizájnosak a cuccok, mert egy közösséghez is tartozom, hanem mert tényleg jó. A iPhoneom nélkül már nem igazán tudnám elképzelni az életet, és az iMacem is így 3,5 évesen voltaképpen sosem okozott még semmilyen csalódást.

Nah szóval hétfő, helló új hét!

Nincsenek megjegyzések: