2012. január 20., péntek

Mindig jó!

Imádom a dizájnos dolgokat. Ma reggel találtam egy szőnyegkészítőt, akinek nagyon tetszenek a munkái. Ilyenkor mindig annyira vágyom rá, hogy saját lakásom legyen már. De még nagyon messze vagyok tőle. Viszont elkezdtem gyűjtögetni azokat a cuccokat, amiket majd szeretnék a kis otthonos otthonomba. Ilyenkor úgy irigylem Mót, hiszen nekik már idén meglett és elkezdhetik kialakítani. Egyébként kibaszott fáradt vagyok. Tegnap este tíztől éjfélig telefonoztunk Renikével, így enyhén szólva ma reggel úgy keltem fel, mint akit agyoncsaptak. Szegénykém maximum 4 órát aludt az éjjel a kis beszélgetésünknek köszönhetően. De olyan jó volt, azon röhögtünk, hogy egy pasi témától, hogy tudtunk eljutni a csirkevágásig? Szóval szeretem ezeket a se füle se farka beszélgetéseket, jól kikapcsolnak.

Megnéztem a szabi Excelt és örömömre még  van egy napom tavalyról ami megmaradt, így valamikor lesz egy hosszú hétvégém :)
És megjött a színházjegy, úgyhogy február 28-án Makrancos Kata, Vígszínház.

Nincsenek megjegyzések: