2012. január 17., kedd

53,5 kiló, RUHÁBAN!

Ez a ma reggeli mérlegelésem eredménye. Öregem, ez működik!!! Hihetetlen amit láttam, oda is gyűjtöttem kollégákat, hogy lássák nem ámítás. Szóval, végül ma még nem ettem szénhidrátot, és azt találtam ki, hogy minden nap csak max a szeletke tönkölybúza/teljeskiörlésü kenyeret ehetek (egyébként tegnap is ennyi volt a szénhidrát). Viszont ha le mentem 52-ig, akkor abba kell hagyjam, mert nem célom az anorexia, viszont utána jön a kemény munka hasra :)
A cukorról nehéz volt lemondani, de már most nem is hiányzik... lehet kellene valami olyasmi deal, hogy egy héten egyszer ehetek egy csokit vagy sütit... sztem simán tartható.

Aztán a hétre nem sok programom van eddig, azt hiszem annyi, hogy ma Clair kocsma, aztán szombaton művészmozi Rollal. Még soha nem voltam az Urániába, így szeretném ösztönözni, hogy oda menjünk. Meg mostmár egészen biztos vagyok benne, hogy szeretnék két műfajt kipróbálni (mármint nézőként), az operettet és az operát.

1 megjegyzés:

Gergely írta...

A szintentartásnál már lehet, a diétánál nem. SEMMIKÉPP! A magyarzat igen egyszerű: a diéta alatt hiányban szenved a szervezeted, foggal körömmel ragaszkodik a zsírhoz, tápanyagot, raktárat akar. Ilyenkor az a kos szelet csoki nem úgy hasznosul mint mormál esetben, hanem a szervezet azonnal rácsap és beépíti zsírraktárba, amivel egyszerűen fogalmazva magadat szopatod. Diéta alatt egy bezabálással lehet hízni akár 2-3 kilót, és ez nem vicc!
Diéta után jöhet a visszaszoktatás, napról napra emelni a szénhidrát szintet fokozatosan, aztán ha beállt a dolog akkor be lehet iktatni egy egy bűnözést is, lehetőség szerint délelőtt vagy kora délután.