2012. január 25., szerda

Everything is change

Hát megtörtént ismét a nagy öngól. Tegnap találkoztam uncsi tesómmal, és míg vártam rá gyanútlanul bementem egy Libribe. Azt hittem mindez veszélytelen rámnézve, de sajnos ismételten nem hazudtoltam meg önmagam, sajnos találtam egy könyvet. A Trónok harca első részének megvételére hihetetlen késztetés kapott el, és hát így átmentem az Alexandrába és megvettem. Mostanában még nem akarom olvasni, csak elkezdem gyűjteni, mert hat kötet van elvileg asszem. KELL MIND :))))

Aztán nagyon zsúfolt napjaim vannak mostanában. Sok a munka, sok a program. Eddig minden napra esett a héten valami. Ma ideje aludni is egyet, mert az nem nagyon volt mostanság. Amúgy nem tudom mit akartam leírni... valami ami a címhez kötődik. Baromi jó a memóriám, ismét bebizonyosodott :D, de ha beugrik leírom. Na megyek kajázni mert korgom-gyomrom :)

1 megjegyzés:

spimonique írta...

Én már régóta tudom magamról, hogy nem szabad könyvesboltba mennem :)) tegnap én is megjártam az Alexandrát bár szerencsére csak a könyvutalványt vásároltam le! Murakami Haruki Norvég erdő c. könyvét választottam. Már a 6-ik könyv tőle :)