2012. január 2., hétfő

Back to work again


Először is, ahogyan egy kollégalány is ezzel kívánt boldogot, így most én is ezt teszem. Cuki :). Viszont mától minden visszazökken a régibe. Durva diéta, sulizás, melózás kezdődik. Vége az ünnepeknek, kezdődik a hajtás ismét. Most így fél 11-re eljutottam odáig, hogy kezd megjönni a kedvem, bár tegnap este nagyon hisztis és depressziós voltam emiatt... nyavalyogtam mint egy hisztis 'csa. Szóval nem merem megmérni magamat, hogy mennyi kilós lehetek, hiszen látom, hogy disznó nagy hasam van, és emiatt fokozott lesz a diéta. Gyógynövények, tisztító teák is előkerültek, úgyhogy készen vagyok, mint a lecke... jaj erről jut eszembe, tegnap hirtelen trauma ért, ugyanis megtudtam, hogy lehet nem tudok egy tantárgyat letenni. Bár szabadon választható tárgy, de az egyik osztálytárs beparáztatott, hogy már le kellett volna adni egy beadandót. Hát annyira szarul lettem emiatt, hogy alig tudtam elaludni. Az imént szerencsére jött egy mail egy másik osztálytárstól, hogy kell a beadandó, de csak magunkkal kell vinni, és ha az megvan, akkor talán a kettes már meglesz eleve. Így bár még a témakört sem tudom, de megnyugodtam. Ma este sztem rámegyek a témára és elkezdem kidolgozni. Aztán persze munka jó sok van. És Burger King is, és Oney is.

Nincsenek megjegyzések: