2012. január 31., kedd

Önbeteljesítő jóslat

Igen. Megtörtént. És a leggenyább formában. Otthon hagytam a telefonomat. Mindig is tudtam, hogy ez előbb-utóbb be fog következni, hiszen amitől félsz, az előbb-utóbb bekövetkezik. Na de a hogyan a nem mindegy. Éjszaka, mint minden éjjel a Sleep cycle alkalmazást használva (flying módban) a fejem mellett aludt a telókám, majd valamikor éjszaka meg akartam nézni az időt, ahogyan nyúltam felé, véletlenül becsúszott az ágynak egy olyan szegmensébe, ahonnan egymagam nem tudom kipiszkálni. Konkrétan szét kell szedni hozzá az ágyat. Úgyhogy már éjszaka realizálódott a fejemben, hogy nem lesz nálam ma telefon. Így reggel már nem is nagyon erőlködtem. Tettem egy halvány próbálkozást, de hát persze sansztalan. Ez van. Beteljesült.

2 megjegyzés:

Gergely írta...

Ezt én is bejatszottam egyszer, gyakorlatilag ugyanígy.. A különbség annyi, hogy én szétszedtem az ágyat.. Hajnali 4kor :D

Kata írta...

:DDDDD, jót nevettem ezen a sztorin... annyira vicces, hogy mennyire megszállottak vagyunk :DDD