2011. december 1., csütörtök

Nem beszélek zöldségeket!

Pedig de, nem is keveset :)

Szóval ez egy filmcím, amit tegnap néztünk meg Dáviddal (hello Dávid :D). Szerintem nagyon jó film volt a maga egyszerűségében.
Viszont mostanában jöttem rá, hogy tök szeretem a művész mozikat, úgy az egész érzést, a szar székekkel, a kis vászonnal és mindennel együtt.
Utána átmentünk két helyre, majd olyan fél 12 körül haza értem.

Na de ami reggel történt, még azóta se tudok magyarázatot adni.

Háttér info: minden reggel fél 7-kor bekapcsol magától a számítógépem. Nos, ma reggel valami érthetetlen és megfejthetetlen módon 5 óra előtt bekapcsolt. Természetesen azt hittem idő van és próbáltam magam feléleszteni. Ami feltűnt, hogy nagyon nem megy ma reggel ez. Aztán 5:08-kor ránéztem a szgépem órájára és jött a felismerés, hogy vaze még van másfél órám. Mondanom sem kell, hogy épp már a reggelimet falatozgattam (pedig sose reggelizem, mostmeg nem tudom milyen indíttatásból úgy döntöttem, hogy kéne enni), szóval vissza az egész, ott hagytam csapot-papot és mintha mi sem történt volna visszafeküdtem.

Fél hétkor ismét bekapcsolt a gépem (a kis szenya), de onnan már minden a szokásos :)

Nincsenek megjegyzések: