2011. december 15., csütörtök

Clair döm dö-döm

Tyűűűű, kitűnő napom volt :). Kezdve, hogy nyugi volt a cégnél, folytatva, hogy végül voltam a természetgyógyásznál, ahova már egy hónapja foglaltam időpontot, majd este Clair kocsma. A Széchenyi téren a karácsonyi vásáron kezdtünk egy forralt borral, majd betértünk egy DiVino borozdába (ami kurva jó hely amúgy és nem olyan drága, mint hittem). Én eddig nem tudtam, hogy mennyire passzol az oliva bogyó a borhoz, de Áginak köszönhetően ezt is kipróbálhattam. Szóval nagyon szeretem ezeket a találkozókat. Most csak 5-en voltunk, de pont azok az emberek, akiket nagyon kedvelek a cégtől, akikre felnézek és tökre szívom tőlük a pozitív energiákat, és szeretem az intellektusukat. Mostanában vettem csak észre, hogy mennyire változik az önértékelésem. Pont ezek a beszélgetések hozzák ki és meglepő sikereket érzek...

A természetgyógyász kevésbé hozott újdonságokat, de talán mégis segített, hogy a kép végre egységet alkot a fejemben, mostmár tökéletesen összeállt az egész terv, hogy mit és hogyan fogok csinálni. Most azaz érzésem, hogy minden rendben lesz :)

 (havi egészségadag)

Nincsenek megjegyzések: