2011. december 17., szombat

A nevörending vizsgám története

Online technikái című vizsga volt tegnap. A felkészülés (mostmár mondhatom) a szokásos módon történt, azaz aznap vizsga előtt az utolsó pár órában. Ezáltal viszonylag parába voltunk, hogy mi a szösz lesz a szóbeli vizsgán. Vártunk. Vártunk. Vártunk. (már egy óra eltelt a mi vizsga időnkből, de még mindig az előző csapat vizsgázott). Na én ez idő alatt a "teljes parából" eljutottam a "leszaromig". Végül már mint a csövesek ültünk a folyosón mind a 6-an (mert ennyien bírtunk feljelentkezni az első
időpontra). Aztán végre kinyílt az ajtó. És távoztak az előző diákok (meglehetősen idegesen). Bementünk. Innentől számított 10 percen belül végzett a 6-ból 4 ember. Maradt Dorina és végül én. Na mi ketten innentől számított egy órán keresztül vizsgáztunk. Tulajdonképpen csak bólogattunk,
a tanárnak hirtelen szófosása lett. Már percenként néztünk össze Dorinával, hogy mostmár örökre itt kell lennünk és hallgatni a sok faszság sztorit a tanárunk bisztonságtechnikai tapasztalataiból? Aztán nagy nehezen megszületett a 4-es (mindez végül kb egy kérdésből... de az is csak képletesen feltett kérdés, mert mire vettem volna a levegőt, hogy válaszoljak a tanár elkezdte kifejteni). Szóval én eddig azt hittem ilyen nem létezik... hát de :D. Egyébként is az infósok egy külön világ, bámulatos mennyire más :D

Nincsenek megjegyzések: