2011. december 13., kedd

Hello új arculat!

Úgy tűnik félig szándékosan, félig kicsit véletlenül, de sikerült véghez vinnem egy teljes arculati változtatást. Hát ez úgy kezdődött, hogy tegnap próbálgattam pár lehetséges opciót, hogy milyen lenne ha másabb színű lenne vagy másabb skinre húznám rá az egészet. No ez véletlenül olyan "faszán" sikerült, hogy kitöröltem a fejlécet. Mikor ezt felfogtam, rá kellett jönnöm, hogy mostmár nincs más opció, muszáj lesz kiviteleznem amit elkezdtem. Így ki kellett találnom valami fejléc félét, meg ténylegesen az egész stílust. Egyébként ez egy nagyon merev rendszer és elég nehéz azt láttatni, amit valójában akarok. Így egész este ezzel baszakodtam. De a lényeg, hogy sikerült létrehoznom egy nagyon színes, kicsit lolli-popos és az előző feketének az ellentéte érzést, ami amúgy nekem nagyon tetszik (bízom benne másnak is).

Úgyhogy így 4. évben igazából már ideje is volt. Szerintem jobban olvasható és jobban illeszkedik a mostani trendekhez, és jobban tükröz engem.

4 megjegyzés:

Evelin írta...

Szerintem sokkal jobb lett. Fiatalosabb, lendületesebb és élettel telibb. Nekem tetszik! :)

Kata írta...

köszi :)

P--R-S írta...

De hogy már 4. éve! :) Jó kis nyitottan színes lett.

Kata írta...

:* PRS