2011. december 25., vasárnap

Békés karácsonyt mindenkinek!



Fura egy karácsony ez, ugyanis az eddigi összes szokás, érzés és minden pontosan ellentétesen történt mint eddig szokott. Eleve úgy kezdődött, hogy 23-án szabit és karácsonyi pénzt kapott mindenki a cégnél. Ez eddig példátlan dolog az életemben, úgyhogy fokozottan emlékezetes is. Így 23-án "kistestvéremmel" kimentünk Budaörsre végignézni az összes bevásárló komplexumot, hogy megvegyük anyának a mosógépet, amit karácsonyra szántunk. Ikeában kezdtünk, majd irány az többi hiperáruház. Végül a Media Markt-ban sikerült venni egy Elektroluxot. Hozzá tenném iszonyatosan durva, hogy mennyi szar milyen drágén van. Amit mi vettünk ez egy közép kategóriás (azon belül alap) A+-os mosógép. Rájöttem, hogy egészen más szempontokat figyelek, mint egy átlag vásárló. Mikor a srác termék előnyként elkezdte kiemelni az adagoló tálat, akkor kissé elborult az agyam. Bazzeg engem nem a kiszedhető adagoló érdekel, hanem h jól van-e összerakva, hogy egy év múlva vihetem-e a kukába... Na mindegy, így végül úgy gondolom, az árából és a márkájából kihoztuk s maximumot. Anyám örült is :).

Aztán jött a szent este napja. Anya sütögetett, én meg átmentem mamihoz Némedire rétest nyújtani. Hát nagyon élveztem, nagyon szeretem az "öreglányt". hihetetlen mennyire szellemi friss és mennyire képbe van a világgal és mennyire szeret minket. Már alig bírja a keze, de azért süt főz :)

Villámkéz mama

Aztán jött a szent este. Kata feldíszítette a fát. Kivételesen béke van itthon. Este kajáltunk, és beszélgettünk. Anya már 7-kor bealudt. Nem teljesen értem... kb a madarakkal egy időben beálmosodik. De tesóm és mama még jó sokáig eldumálgattunk még. Hát így zajlott. Ma meg banzáj lesz. Jönnek ebédre uncsi tesóék, este meg talán már Vasiékkal találkozom. Úgyhogy folyt köv :)


Nincsenek megjegyzések: