2011. december 29., csütörtök

at Madach Színház

 Eljött a nap, hogy végre színházba mentünk. Hát kicsit elgondolkodtam, hogy eddig miért nem? Hisz tök jó dolog. Bár kissé gyenge volt az egész díszletileg, ugyanis gyakorlatilag egy helyszínes volt. Ja igen, ami még említésre méltó, hogy én még sosem voltam olyen előadáson, ami három szereplős, de valójában ez egyáltalán nem vett le az értékéből, csak gondoltam megemlítem.
Hilda (aki közöttünk amúgy a legfiatalabb) olyan volt mint egy tyúkanyó, Móval mint két szőke kislány hülyéskedtünk, meg fényképet csináltunk sutyiban (mert ugye azt nem szabad), Hilda csak legyintett, de ő is aranyos volt.

Színház után spontán elmentünk sörözni a körúton egy kis pubba. Jó hangulatba telt, azt bírom, hogy visszatért tényleg a régi humor. Úgyhogy jó este volt... legközelebb musicelre megyünk, remélhetőleg nem is olyan soká :))

Mó és Kata  "színtéren" 

Nincsenek megjegyzések: