2011. december 9., péntek

Mai tanácsom: a pinkódod sose felejtsd el!


Ma reggel gourmet reggel volt a cégnél, tegnap esti Pödör olaj és ecet kóstolóról maradt egy rakás kaja. Hmmm, de jó jó volt. Hogy őszinte legyek a zöld trutyit azóta sem vágom, hogy mi volt, de nagyon ízlett. Lehetne ilyen többször is.

Iszogatom a cickafark teát, és rájöttem, hogy már nem is olyan rossz az íze, inkább csak ismeretlen volt :).
Úgyhogy kezdődhet a munka lassan. Azaz egyetlen baj, hogy fáradt vagyok, és már most reggel 3 mail vár kurva sok munkával. El kéne jutni holnap moziba... hát nem tudom :(


És hát ma reggel ismét bebizonyítottam mennyire szőke vagyok :). Reggeli sztori, persze mi máson indulhatott volna el, mint h be akarok check in-elni a munkahelyemen. Viszont már tegnap este óta baszakodik egy applikáció (Foursquare) a telómon. Na a reggeli bedurranás, akkor most újraindítom a telómat és ezzel a mozdulattal kikapcsoltam. Igen ám, csak mivel új sim kártyám van, így új pin kódom is. És mikor jutott ez eszembe? Persze, hogy amikor már kikapcsolt a telóm. Már röhögött rajtam a fél iroda, mikor egyszercsak jött a nagy felvilágosodás (már majdnem elkezdtem beírni FB-re, hogy ne hívjon ma senki), hogy vazze én előre gondoltam már erre a szitura és beírtam a noteszembe a kódom (ugye akinek nincs esze? legyen... :D). Na aztán sikeresen vissza kapcsoltam. És mostmár vissza állítottam a régi kódot, csak h legközelebb is meg legyek kicsit zavarodva :D

Mai hírek (köszi Mó) az Origóról:
Ha ez igaz, akkor még akár szerencsém is lehet... de hússzor lekopogom...

Szóval szép feledés mentes napot mindenkinek!
És akkor most belefulladok a munkába :)

1 megjegyzés:

Evelin írta...

Bárcsak így lenne :)