2011. december 20., kedd

keddi hétfő - hétfői kedd

4 nap után ma jöttem dolgozni. Hmmm... mennyi változás. SzaSának lett új barátnője (ez a vezető hír), Misi szabin van karácsonyig, kaptunk 2012-es naptárt (hahaha... ez ám a juttatás), és egy kicsit kaotikus állapotba került az Oney (a fő márkám, amit egyedül viszek).
Az a durva, hogy én majd szét csattanok a jókedvtől és a lelkesedéstől, de a többiek már tök unalmasak. Valszeg mindenki kimerült, én meg jól kipihentem magam. Fura, de gondolom gyorsan akklimatizálódok majd.

Ami kicsit gáz, hogy leadandó határidőm van, és kurvára nem vagyok kész, pedig ma muszáj lesz leadnom, mert holnap céges karácsonyi vacsora... úúú mekkora elcsúszás lesz az :D. Amúgy meg elvileg felröppent egy olyan hír, hogy a péntek vagy könnyített menet lesz, vagy megkapjuk szabinak... jó volna :)

Nincsenek megjegyzések: