2013. február 10., vasárnap

XXX


Életem legeslegjobb szülinapjában volt részem. Ezúton is köszönöm barátaimnak. Elsőként Mónikának, aki a főszervezője, és tényleg a felejthetetlen élmények nem jöhettek volna létre, ha ő ezt nem egyezteti ezerszer a többiekkel. Aztán ugye Gergőnek is köszönöm a hajat, amit kreált nekem így az utolsó utáni-utáni vendégeként még szombaton és persze minden résztvevőnek, aki megtisztelt jelenlétével, és emelte az este fényét. Igazán baráti és meleg hangulatban telt és ezt az élményt sosem fogom elfelejteni. A vacsora ugyan elsőre furának tűnhet, hiszen tulajdonképpen ez a RingCafe ilyen hamburgerező féle, bár hamburger és hamburger között is van különbség. Hiszen itt minőségi alapanyagból, minőségi módon és tálalással készül az étel.
Aztán éjfél felé bedurvult az este :))). Renikéék hazamentek, mi meg elmentünk egy Meleg klubba, ahol éjfélkor volt showműsor, mely nagyon nyitott és szemérmetlen volt, másrészt meg baromi szórakoztató és látványos. Én soha nem voltam még ilyen helyen, csak filmekben láttam. Amúgy pontosan olyan, mint a filmekben, csak visszafogottabb, kulturáltabb. Én mint heteró ufoként éreztem magam, olyan idegenként, aki kicsit fél, de ugyanakkor kíváncsi is a világra :). Készült is az egyik travival egy közös fotó... ezt az este fő kincsének tekintem, véletlen, hogy el tudtuk csípni :)


Egyelőre ennyi, de folyt. köv. fotókkal.

Nincsenek megjegyzések: