2013. február 4., hétfő

Hipochonder Én

Folytatom a healthy életmódomat, így bejelentkeztem 22-ére bőrgyógyászhoz. Végre eljutottam odáig, hogy megvizsgáltassam az anyajegyeimet és le is szedessek egyet tutira, mert a hátamon van és zavar. Állítólag nagyon jó az időzítés, mert télen a legjobb ezeket intézni. Na meg amúgy is sztem nem árt, ha az ember még időben megröntgeneziteti magát szakemberrel. Van olyan, hogy csoportos kedvezmény, így Móval megyünk karon öltve, szerencsére ilyen téren nagyon azonosan gondolkodunk.

Aztán jövőhét hétfőn megyek rákszűrésre. Természetesen nem állítom, hogy semmi para nincsen bennem, de közérzetileg teljesen oké vagyok.
Ha mindegyik témán túl leszek, lassan el kell mennem szájsebészetre, mert ugye az oké, hogy a fogdoki tavaly elintézte azt az egy tömést, amit 6 év után talált, de van két felső bölcsességfogam, melyek nagyon szerencsétlenül és elérhetetlenül helyezkednek el. A dokikám figyelmeztetett, hogy a többi fogam érdekében jó volna megszabadulni tőlük, meg ugye ha esetlegesen lyuk van, akkor borítékolt, hogy szájsebészeti műtét lesz belőle.

Ma nagyon lájtos napom van, viszont feltelepítettem a benti gépemre a Zbrusht és a Mudboxot... fejlődés, márcsak a Maya hiányzik :)
Most meg keresem a melegbár lehetőségeket, mert szülinapomon kaja után oda szeretnék menni :)

Nincsenek megjegyzések: