2013. február 23., szombat

Fixi

Kész lett Gergő fixije, amihez ezúton is gratulálok. Nagyon szép:


Mostanában kicsit sokat beszéltem a témáról, úgyhogy eljutottam odáig, hogy én is vágyom egyre. Igazi fogyasztói társadalom vagyok, erre megintcsak rá kellett jönnöm, ahogyan a nagy könyvben meg van írva, minél többször találkozol a témakörrel, annál inkább kialakul benned a szükség, majd az igény. Van a neten egy weboldal (köszi P), ahol lehet próbálkozni, úgyhogy ott állítottam össze a saját variámat:


Nem túl olcsó összerakatni, úgyhogy egyelőre szeretném kipróbálni Gergő fixijét, hogy mégis milyen érzés. De tény, hogy egy egészen más életérzés, már ránézésre is.

Aztán a hetem végül borzalmasan záródott, se anyajegy eltávolítás (mert egy új időpont kell), se a projektjeim lezárása. Szóval konkrétan ott tartok, hogy félbeszakítva jöttem el hétvégére, és magammal hoztam egy jó adag stresszt. Na mindegy, igyekszem magamat ma kipihenni, meg megnézni egy kecót, mert a héten találtam egy optimálisat. Optimális helyen, optimális kinézettel. Minden sport tevékenységemhez tökéletesen passzolna, hiszen a sziget mellett lenne az Árpád hídnál. Úgyhogy tudnék bicajjal járni melóba (méghozzá a szigeten keresztül), és tudnék futni is. igazából egyetlen dolgon múlik az egész, hogy elférnek-e a cuccaim egy 13 nm-es szobában, ezt csak élőbe tudom megítélni.

Nincsenek megjegyzések: