2013. február 17., vasárnap

Beginning workout

Úgy érzem elkezdődött az idei sportszezon. Ma elmentünk Gergővel futni (mellesleg egy nem éppen rövid szakaszt - 8,5 km). Nem teljesen így terveztük, sőt igazából majdnem csak azt sem gondoltam komolyan, hogy ma ténylegesen futunk, de Gergő egyszercsak írt, hogy már úton van felém :D. Így hirtelen nem volt mit tenni, akkor indulás. De egyáltalán nem bántam, mert délelőtt néztem meg a Premium Rush című bicajos filmet, és így pont meg tudtuk dumálni a friss élményeket, és gondolatokat. Azt hiszem hirtelen megjött a kedvem a bicajozáshoz is meg a futáshoz is, amolyan globális sport iránti vágy. Azért hihetetlenül csapongok, egyik héten maxon tolom a 3D-t, másik pillanatban meg nem érdekel semmi más, csak a sport. Mondjuk nem baj, mert mindegyik hasznos és építő dolog, de hihetetlen gyorsan váltok :D. Szinte minden nap az jár a fejemben, hogy jó lenne, ha már tavasz lenne, nem szeretem ezt az itthoni punnyadást, és egyébként is, mikor sportol az ember, lényegesen több energia szabadul fel.
A sport alapozásaként ma bevásároltam dr. Chen cuccokat, magnézium+ginkót, béres cseppet (ezt tesómtól kaptam), kalciumot és C-vitamint.

Nincsenek megjegyzések: