2013. február 16., szombat

Újra itt a post a kávéhoz :)

Mint mindig, most is vegyes érzelmű hétvégém volt Simontornyán. Alapvetően jó hazamenni, mert egy kis otthoni levegő, már eleve pihentető, de mikor szembesülök az otthoni problémákkal inkább már jönnék is vissza.
Aztán ezeket a virágokat kaptam, még mindig szülinapi témakörben, illetve mami sütött nekem tortát. Szegény már alig érzi a kezeit és még mindig tortát süt. Olyan jó, ő egy igazi nagymama, egy igazi nagy érték. Nagyon fog hiányozni, ha egyszer majd nem lesz. Bár anya is ilyen lenne. Valahogy mióta van ez a bizonyos pasi "barátja" egyre nagyobb a távolság közöttünk, kevésbé érzem az érdeklődését, ezért is jöttem ma vissza. De visszatérve nagymamihoz nagyon aranyos volt, mikor átmentem hozzá, mondta nekem, hogy menjünk be a szobába. Gondoltam magamba, vajon mi történhet majd ott :D? Aztán kikötöttünk a cucc szekrénynél. Mama mondta, hogy egyszer minden az enyém lesz ami itt van, mert nekem szánja, de most szülinapomkor válasszak valamit. Itt megtalálható kb minden konyhai felszerelés a késkészlettől egészen a kacsasütőig (méghozzá mindegyik egy bizonyos Bergner márkájú). Hát én kis hezitálás után úgy döntöttem, hogy egyelőre maradnék egy kisebb ajándéknál, így egy nagyon retró forráskor sípoló teafőzőt választottam :). Azért iszonyú jó érzés, hogy valaki ennyire szeret, hogy már gyűjtögeti nekem a majdani konyhám kellékeit.

Nah, jól meg is hatódtam, ahogy írom... úgy tűnik egyre szentimentálisabb vagyok, ahogy öregszem :) Korral jár?

P.S.: Ja igen, végre futottam, végre idén először.

Nincsenek megjegyzések: