2013. február 14., csütörtök

Költségvetés WTF

Elég durva hajtás van a cégnél, és én ráadásul ma vagyok a héten utoljára. Viszont nem erről akartam, írni, hanem arról, amit reggel hallottam a tévében és már startból felcseszte az agyamat. Nem szoktam politikával foglalkozni, mert ez nem tükrözi az érdeklődési körömet, de mostanában minden reggel nézem az M1-en a reggeli műsort, és azért úgy, ahogy képbe kerültem. Nah, ma reggel mit hallok?! Elfogadta a parlament a költségvetést, és méghozzá úgy, hogy hiányt termelünk a következő évben. Tehát, ha jól értelmezem, többet költünk, mint amennyi a büdzsé... azaz volt egy elég jó évünk, már ami az állami adósság rendezésünket illeti, majd lesz egy következő, ahol a felhozott hiányt (ami miatt vidéken az emberek szinte már éheznek) visszacssesszük. Nem értem, miért kell így? Persze lehet, hogy nem látom át a részleteket, de elég világosan beszéltek róla. Úgy láttam, nem igazán értenek egyet a szerkesztők sem, és a meghívott vendégek (ellenzék?) sem. Fuckshit. Jó reggelt.

Ez meg most a kedvenc zeném. Relax.


3 megjegyzés:

spimonique írta...

http://m.portfolio.hu/gazdasag/dontott_a_parlament_maris_modositottak_az_idei_koltsegvetest_2.179617.html

90 milliárd Ft kurva sok pénz és ezt sajnos meegérzi a magyar büdzsé. Gondolom a 215 szavazat 25 ellenében csak azt suggalhatja, hogy megéri...
Mi apró emberek csak azt érthetjük konyhanyelven, hogy ez túlköltekezés...

spimonique írta...

de itt egy hosszabb cikk...

http://m.portfolio.hu/deviza_kotveny/akk/gigantikus_magyar_hitelfelvetel_mik_a_kovetkezmenyek.179711.html

Kata írta...

Móóó, te mindig olyan tájékozott vagy... köszi a linkeket :*