2013. február 3., vasárnap

2 év után

....találkoztam Ildi barátnőmmel, akivel most sem találkoztam volna, ha nincs egy rohadt nagy véletlen olyan szerda körül. Valamiért nem közlekedett a metró, vártam a pótlót a Pillangó utcánál, mikor egyszercsak megkocogtatta a vállamat. Igazából az utóbbi félévben már csak azért nem kerestem meg, mert már olyan égő, hogy két éve no infó egymásról, pedig kb 15 éve ismerjük egymást. Jó volt találkozni.

Aztán ma megint nagyot haladtam a 3D fejemen. Viszont nagy észrevétel magammal szemben: többször kellene elmentenem az anyagot, mert ezt kétszer is megszívtam a nap folyamán... hát igen, be kell vallanom se a Maya, se a Zbrush nem egy Maces program, a suliba is Macintoshon tanultunk, de Windows OP rendszerrel... Lassan már komolyan elgondolkodom, hogy nem érné-e meg itthonra is. Most gondolom a PC pártiak jót röhögnek... hát ez van, most 1:0 a PC javára :(
viszont ma nem teszek fel folyamat képet, hogy legközelebb láthatóbb legyen a különbség. Az orromat, meg a csontjaimat pontosítottam amúgy... és még mindig vannak program használati problémáim is, pedig a Zbrush egyáltalán nem nehéz, de annál BUGosabb... ezt a tanárom is mondta anno, nem is érti miért nem fejlesztik már le normálisan.

2 megjegyzés:

Evelin írta...

a közös Ildinkkel? Pesten volt és nem is szólt?

Kata írta...

nem nem, ez egy másik Ildi :)