2013. február 11., hétfő

Uccsó XXX szülinapi post

Folytatva szülinapi bejegyzésem, emlitést tennék ajándékaimról, melyek egytől egyig szívhez szóltak, és kivétel nélkül ugyanolyan örömet okoztak. Mellesleg mindegyikből ugyanazt a konklúziót vontam le... jól ismernek :). Elsőként Gergő ajándékát említeném meg, mert nagy meglepetésemre ez olyan ajándék, amiről magam sem tudtam, hogy egyáltalán vágyom rá... ez egy earPod - Apple fülhallgató... már a csomagolása látványától is extázisba kerültem! Ez olyan mint a macskáknál... mikor meghallják az alutasakos kaja dobozának hangját, már alig lehet velük bírni :D
Na de visszatérve, a fülesnek nagyon jó a hangzása, már leteszteltem, és persze mindig velem fog jönni futni, meg mindenhova.


Aztán Renikétől kaptam egy muffin sütőt egy muffinos szakácskönyvvel, ami szintén egy olyan ajándék, ami már régóta hiány cucc volt, úgyhogy sütnöm kell ;), mostmár nincs kibúvó. Nikótól életem legkedvesebb/legcukibb ajándékát kaptam. Egy kulcstartó... de nem akármilyen. Valójában 2 kulcstartó, két kis muffin, és mindegyiken más szöveg, egyiken"BEST", másikon"FRIENDS", és Nikó választhatott melyiket szeretné... nekem nagyon tetszett ez a dolog, olyan mint gyermek korban a lányoknál, és igazából jó így kicsit újra gyermeknek lenni, mégha csak ilyen formában is. Aztán Mótól, drága barátnőmtől meg Lacustól közös ajándékot kaptam. Egy nagyon komoly filofaxot. Első pillanatra talán  ledöbbentem, hiszen most vettem  naptárat pont, de aztán mikor kicsomagoltam, nagyon megtetszett. Egyrészt nagyon stílusos, másrészt meg van belső zsebe, ami külön nagyon hasznos. Szóval ezt is imádom :D. És végül, de nem utolsó sorban ma megköszöntöttek kollégáim is. Igazi meglepetés... csokitorta (nyamm), plusz beneveztek a Vivicittá városi futásra, amit már nem is tudom hányszor megemlítettem, hogy szeretnék nevezni. Nem tudom kinek az ötlete volt, de beletalált. Szóval ezek voltak az ajándékok. Magamnak egy Clinique sminklemosót vettem... tutira mentem, tudtam h örülni fogok neki :P

Aztán pár fotó az AlterEgo Showműsorából... azt hiszem kár kommentet fűzni hozzá :)
Szuper élmény volt ez az egész, mindenkinek nagyon köszönöm, és azoknak is, akik akár levélben vagy bármilyen formában emelték az ünnepem fényét. Így jó harmincnak lenni :)))




Zárásképp unokatesóm megfogó szülinapi gondolata:

"A legvégén nem az fog számítani, hogy mennyi év volt életedben, 
hanem hogy mennyi élet volt éveidben."

Nincsenek megjegyzések: