2013. március 30., szombat

Húsvét 2013

Először nyomulok most telóról wifi megosztás szempontból (mivel még mindig nincs internetünk az új kecó van), és meglepően tapasztaltam, hogy amellett, hogy nagyon egyszerűen használható, meglehetősen gyors is a 3G így gépen is. Ma takarítottam először az új lakásban és nagyon pozitívak a tapasztalataim, nagyon jó a lakás, jól van kialakítva ilyen szempontból is :)

Amúgy egész reggel azon gondolkodom, hogy lehet mégis hazamegyek húsvétra, nem más miatt, egyedül magam miatt. Ugyanis volt nekem egy újévi fogadalmam, ami szerint többet fogok pihenni, és normálisabb életet fogok élni, így az ünnepek megünneplése maximálisan beletartozik. Bár a családot összefogni már egyre nehezebb, mivel tesóm is hol dolgozik, hol nem, anya meg kitudja éppen merre jár, és mit csinál. Azt hiszem a "barátjánál" tölti a legtöbb időt, de ma pl se mobilon nem tudtam hívni, se otthoni telót. Sajnos, hogy ez így van, de még ott van nagymama, akit szeretnék mindenképpen meglátogatni, úgyhogy haza kell mennem, és templomba is elszeretnék menni.

Jó ez a "hosszú" hétvége, kicsit nehezen tudtam eldönteni mit is csináljak, de már átgondoltam és természetesen a futásnak is szeretnék időt szentelni.

Nincsenek megjegyzések: