2013. március 3., vasárnap

Kedvesem

Ez a Dal nyert az Eurovíziós választáson. Nem is tudom mit mondjak, ez most vagy komédia, vagy tragédia? Nem sikerült még eldöntenem, sztem most is nemzetközi szinten gyengék leszünk. Amúgy meg leszarom :D

Ma lefoglalóztuk a lakást, talán ez egy fokkal fontosabb téma. Ki is találtam milyen színekben fog pompázni a szobám. Azt hiszem úgy döntöttem, most a fehér mellé nem a zöldet párosítom, hanem egy vöröset. Igen-ige, lesz egy vörös fal. Világos lesz amúgy is a lakás, mert amúgy déli fekvésű, és így szerintem nagyon újszerű és igényes hatása lesz. Gondolkodom egy IKEÁs szőnyegen is, de ezt még hagyom függőben egyelőre... mondhatni tök ráér.

Délután viszont Móval mentünk kutyikat sétáltatni a Népligetbe. Kicsit csalódott vagyok, mert azt hittem, hogy már igazi tavaszi idő lesz ma, de rohadtul fújt a szél. Remélem nem fáztam meg. Fél év után láttam most először Rambit, Mó nagy kutyáját, és nagyon durván megváltozott, a színe is meg olyan mintha megnyújtották volna.
Viszont észre vettem valamit, ha már így a háziállat témáról írok. Makika viszonyát figyeltem az utóbbi napokban. Tökre megvan a viszonyulása és az értékrendje. Azt vettem észre nem szereti Beát (lakótárs barátnő). Vagy ha szereti, akkor is egyfolytában támadja, szinte meg sem tudja fogni, tök meglepődtem, mert én meg azt tapasztaltam, hogy mostanság velem tök szelíd. Erre bizonyíték, hogy egyetlen karcolás sincs a kezemen... pedig mikor ideköltöztem egyfolytában volt. Ezekszerint létezik a megszelídítés dolog.

Nincsenek megjegyzések: