2013. március 17., vasárnap

Kéretlen reklámok... VÉGETEK!

Nevetséges, hogy mennyi cookie és spam tud feltelepülni a böngészőre. A héten tapasztaltam, hogy egyre több a reklám a Facebookon és itt a bloggeren is, aztán ma reggel jött az ötlet, hogy a hiba biztosan az én gépvédelmi rendszeremben van, aztán elkezdtem guglizni, és most így kb 2 óra szórakozás után kiirtottam az összes reklámot, sőt még azokat a reklámokat is, amik nem cookieként funkcionálnak, hanem pl a Facebooknak fizetnek. Csak azt az egyet sajnálom, hogy ez ilyen sok időt igénybe vesz. És a másik jó hír magamnak, hogy tegnap óta végre kb 1 év után (köszönet érte a segítségnek), normálisan működik az outlook a gépemen. El sem hiszem, már úgy megszoktam, hogy szar, hogy egyáltalán nem is használtam. Ééééés ebben a pillanatban hívott uncsitesóm, hogy végre szerzet nekem meghívót az egyik torrent oldalra, ahova már egymillió éve szeretnék regelni. Úgy tűnik, minden gép problémám ma megoldódik :)

Ezt kaptam most hétvégén, szerintem nagyon igényes, kézzel készített és csak pár hétig fogyasztható, mert ilyen különleges hozzávalókból készült. Örültem neki és már felét meg is ettem :D

Ma a hideg ellenére elmegyünk Móval kutyát sétáltatni, meg egy kis eszmecserére, mert a héten nem is találkoztunk. Moncsi mondta, ma már költözgetnek az új házba. Úgyhogy vicces, de pont úgy jött ki, hogy kb egyszerre költözünk.

Nincsenek megjegyzések: