2013. március 9., szombat

500 km

Ma átléptem a bűvös 500 km-t futva. Valójában ezt már tavaly október körülre terveztem, dehát így sem panaszkodom, mert azért még ha  helyenként nem is intenzíven, azért elmondhatom, hogy egy éve futok. A Nike useremen van egy ilyen training szint mérő, ahol a következő szint lépés 1000 km-nél lesz, úgyhogy úgy sejtem, az meg olyan szeptemberre datálható, ha olyan intenzitással edzek majd, mint ahogyan tavaly. Az előny tavalyhoz képest, hogy az edzettségem jóval stabilabb, és persze startból már jó kondícióval indulok, tavaly a mostani szinten olyan május körül voltam csak kb. Most már az elején is simán bírom a 9,5 kilométeres edzést is akár (ma ennyit toltam le). Ma már tavasz illat van a levegőben, imádom az évnek ezen részét. Ma futás közben végig éreztem azt, amit tavaly is...
Amúgy a városliget eszméletlen jó terep futáshoz. Kár, hogy költözöm innen, cscak az kárpótol, hogy liget helyett lesz nekem egy Margitszigetem :). Amúgy ligetben van egy étterem, ami már régebben is megfogott, de most úgy tűnik átalakították, egyszer szívesen beülnék oda. Talán majd Mó szülinapján, de mindenképpen valamilyen neves napon.

Nincsenek megjegyzések: