2013. március 9., szombat

12 éves Soundhead díjátadó

PRSnak köszönhetően tiszteletbelii belépőt kaptam a Soundheadtől és elkísértem PRS-t fotózni. Nem kellett volna. Hogy csalódás volt, az egy enyhe kifejezés. Inkább azt mondanám, mi lett ezzel az egész kócerájjal? Láttam pár régi DJ arcot, akikről azt mondanám látszólag egyáltalán nem változtak. Na de az egész rendezvény, a minőség és a színvonal nem össze hasonlítható. Öregszünk? Vagy csak az emlékek vannak megszépülve? A legnagyobb baki az volt, amikor a nemzetközi producerek díjnál a műsorvezetők egyike se tudta kiolvasni a művész nevét. Ááááá, már én éreztem kínosnak, és szinte drukkoltam magamban, hogy valahogy valamit próbáljanak már. Aztán találkoztam pár ismerőssel, akikkel persze beszéltem pár szót, aztán jöttünk is haza. PRS hazahozott, és közben beugrottunk a Tescoba. Megvettem az álom pohárkészletem. Pontosan olyan, mint ahogyan elképzeltem. Piros, üveg. Vettem 7 db-ot, egy készlet + 1 tartalék. Úgyhogy most boldogság.

Nincsenek megjegyzések: