2013. március 14., csütörtök

Mozgásban

Jellemzően utálom a változásokat, és mégis egyfolytában ez történik velem. Tegnap átköltöztem a cégnél a sztárgrafikus csaj szobájába, így kikerültem a legalsóbb kategóriás grafikusi szobából. Csináltam is fotót az új asztalomról. Kicsit másabb fajta asztal:


Aztán jövőhét végén költözöm új albiba. Az lesz még egy szép kör. És még nem tudom, hogy lesz beiktatva a festés. Valahogy úgy kellene szervezni, hogy beleférjen a költözés napjába, de persze tudom, hogy nem fog össze jönni.

Aztán úgy tűnik lett egy grafikai ügyfelem. Múlthéten csináltam nekik extra gyorsba egy logót, és már ki is fizetett, sőt nemcsak hogy kifizetett, hanem 50%-kal többet. És ami a legfontosabb, hogy azt mondta a fazon, hogy a továbbiakban is számítana a szolgálataimra... úgy tűnik elégedett :)

2 megjegyzés:

Evelin írta...

Szerintem nagyon hangulatos lett így a helyed, meg az asztal is. Tetszik :)

Laci írta...

Azért remélem, ez a "kategóriázás" nem hivatalos, mert az elég gáz lenne :-)