2013. március 5., kedd

Március 23.

Érdekes megfigyelést bonyolítottam le magamban. Ugyanis ez a dátum periodikusan ismétlődik az életemben, méghozzá úgy, hogy sorsfordító dolgok történnek, amik az egész életemre hatással vannak. Tavaly ezen a napon volt a műtétem, idén ezen a napon költözöm. Sok éve ezen a napon jöttem össze egy sráccal, akivel három évet együtt voltunk. A blog bejegyzéseim között 2009-ig visszamenőleg nem találtam más fontos eseményt, de kíváncsi lennék, hogy volt-e még ilyen esemény ezen a napon a múltban. Kikiálthatnám amolyan Kata függetlenségi napnak, vagy Kata nemzeti ünnepnek.

Aztán nem tudtam nem észre venni ma reggel, hiszen a metrón és a villamoson folyton homlokon csapott az Árkád reklámja, miszerint március valahányadikán nyílik az Árkád 2. bevásárlóközpont. Felmerülő kérdés, hogy van ennyi plázára szüksége Budapestnek? Ennyire virágzik a felvásárlóerő? Sztem nem. Mivel mi csináljuk a Köki reklámját, így tudom, hogy az a pláza is nyitás óta haldoklik, a felső emeleten szinte egyetlen üzlet sincs kiadva.... ráadásul az Árkád mellett ott a Sugár is. Így most ki fog bedögleszteni kit? Szóval nem érten én ezt.

Költözéshez még annyi, hogy át kellene húzatnom a sarokülőt egy bézs vagy fehér színűre, de majd keresek jó színt, jó anyagot, és jó kárpitost :), nem prioritás ez sem. 

Nincsenek megjegyzések: