2012. február 20., hétfő

Viszlát Jobs!

Kivégeztem tegnap a Jobs könyvet. Nagyon megható volt a könyv utolsó fejezetének utolsó gondolatai. De igazából csak az érti, aki az egész könyvet elolvassa. Viszont aki elolvassa annak valszeg ütni fog... engem kirázott a hideg konkrétan. Úgyhogy mostmár csak szakirányú könyveket fogok olvasni míg a szakdogával és a sulival nem végzek. Ez egyelőre számomra teljesen olyan, hogy el sem tudom képzelni, hogy ez valaha is be fog következni. Van még 6 tantárgy, amiből úgy néz ki kettő könnyű lesz, a többiről még no info vizsga szempontból. Hétfő van. Ehhez képest úgy érzem kivételesen van energiám. Beszéltem Zsociékkal, hogy szükségem lesz tanulmányi szabadságra amennyiben támogatja a cég az államvizsgámat, de ha nem, akkor egy rakás szabadságot fel kell élnem. Azt vettem észre, hogy legalább mostmár elkezdtem tervezni, hogy hogyan írom meg a szakdogát, eddig csak az "odázás" ment. De amúgy tényleg a héten már legalább 5-10 oldalt készen szeretnék tudni. Szóval mostmár legalább érzem a nyomást, ami eddig hiányzott. Amúgy munka már most van rengeteg, úgyhogy unatkozni tutira nem fogok a héten.

Nincsenek megjegyzések: