2012. február 26., vasárnap

Itt a tavasz, kezdődhet a mozgás!

Ezzel együtt szerencsére ismét feléledt bennem a mozgás iránti igény. Tegnap este meg is történt az első futás. Fantasztik jó volt! Letöltöttem a telómra a Runtastic applikációt, úgyhogy GPS alapon ezután látni fogom, hogy milyen paraméterek mellett futottam, mennyi kalóriát égettem stb. Ha bejön az applikáció, akkor letöltöm az 5 eurós PRO verziót. Úgyhogy ma reggel nagyon kellemes izomfájdalamaim vannak, lájkolom az érzést, ja és egyébként zenére futni 40% többletérzés :). Ma viszont szakdoga írás, és mostmár nincs X.

Boldog vasárnapot!

3 megjegyzés:

Gergely írta...

..nekem is kéne már írnom egy postot :D

Gergely írta...

Ja és inkább töltsd le az én fiókommal a Nike+ GPS-t mielőtt kiadnál a másikért 5€-t, ráadásul a RunKeeper is ott van ami eleve full ingyenes és nagyon jó, ha pedig végül mégis a drága app tetszik akkor utólag is megveheted

Kata írta...

köszi-köszi előre is :)