2012. február 18., szombat

Túlórák

Tegnap és tegnap előtt is fél 9-ig túlóráztam. Jeeee, unlike. De azért legalább volt értelme, legalábbis remélem volt értelme. Ma reggel már bejártam a Duna Plázát, hogy vegyek magamnak pár fontos dolgot. Találtam is, nem is. Ilyenkor elég vicces, hogy elfelejtek bizonyos dolgokat (mint pl fültisztító pálcika) és veszek bizonyos dolgokat amire semmi szükségem (hővédő szérum, hajra). Na mindegy, ez most így alakult. Délutánra viszont be kell menjek suliba. Már most sajnálom magamat, mivel tudom ki fogja tartani az órát és tudom mennyire lesz unalmas... a végtelenségig. Most elvileg szakdogát kéne írnom... már most látom, hogy ebből súlyos szabik vannak kilátásban, mert kezdek beleszaladni a határidőkbe. De amilyen hetem volt, muszáj pihennem. Egyébként kurvára remélem, hogy megnyerjük a tendert, ami miatt túlóráztunk, mert rohadtul sok meló és hit van benne.

Aztán ma már jobban vagyok testileg, nincs az a szar közérzet, viszont sokszor melegem van, ami azt jelenti, hogy valszeg küzd a szervezetem, dehát küzdjön is, mert kap vitamint dögivel.

Harcra fel!

Nincsenek megjegyzések: