2012. február 10., péntek

29

Jaj de szép anti kerek szám :). Imádom ezt a szülinapom, mert még 2-vel kezdődik és mert tudtam mi vár rám a nap folyamán, Gergo+Rencsi+Moncsival. A lehető legjobb felállás :)

Először is nagyon hálás vagyok a figyelmes ajándékokért, ugyanis azt kell mondjam jól ismertek, pont ezekre vágytam, bár szolgáltam némi segítség infókkal, de az alapötleteket nem én adtam, se Mónak, se Gergő+Renikének.

Íme az ajándékok:


És a kötelező bizonyíték fotó a szülinapomról:

A 400-ban kezdtünk, majd mivel nem kaptunk kaját (mert valami céges buli miatt ki volt bérelve a hely, és csak nekik főztek :(. Na mindegy így maradt a Szimpla. Tulképp előny, hogy olcsó és nagy adag kajákat lehet szerezni, ami még finom is, és mindezt leöblíteni borral (aminek a minőségével már vannak fenntartásaim, de nem ez számít), ez most kocsmás szülinap lett... és köszi barátok, hogy eljöttetek.

Nincsenek megjegyzések: