2012. február 23., csütörtök

Mi történt a csizmámmal?

Egy nagyon fura rejtély előtt állok (értetlenül), ugyanis valami nagyon nem szokványos dolog történt. Valaki/valami leöntötte/rátett valamit a csizmámra, amitől ilyen lett:


Egyébként reggel a sírás és az ordítás kombinációja kerülgetett, mert az egyik lakótárs tagad, a másikat nem érdekli. De tudom, hogy nem én voltam, így csak a többiek lehettek. Nagyon gáznak érzem, ha ebből a mini közösségből nem derül ki a tettes, és legfőképp, hogy mi a franc ez rajta. Most még nagyon remélem és bízom benne, hogy víz és estére kiszárad, de mi van, ha nem... mi van ha valaki valami olajosat csöpögtetett rá??? Még jó, hogy van 4 csizmám és van mit felhúznom... de mindenképpen ezt a szituációt most gáznak és méltatlannak érzem :(

2 megjegyzés:

Evelin írta...

Sztem ez inkább vmi zsíros cucc lesz, mint víz. De sztem vidd el cipészhez, hogy mit javasol rá, biztos van vmi krém, amivel el lehet tüntetni. És nem, nem csöpögtettem le, még mielőtt a kommentből hasonló dolgokat szűrnél le. Csak próbálok segíteni, hogy lásd, hogy nem teljesen igaz, hogy nem érdekel. Persze, nem tudom úgy megélni, mintha az én problémám lenne.

Evelin írta...

De hátha egy cipész tud rajta segíteni. De egyébként bárki is volt, és bármi is történt, kétlem, hogy szándékosan tette volna, és azt is, hogy tudta, hogy ezt csinálta. mert nyilván szólt volna, ha észreveszi, h hupsz..de az is lehet, hogy az utcán történt vele vmi, nem?