2009. január 29., csütörtök

5 éves terv

Most ez nagyon durván hangzik, de csináltam magamnak egy 5 éves tervezetet, hogy mit akarok elérni és hogyan akarom csinálni. Hát elég zúzós tervezet, mert ha bármelyik láncszem nem jön össze, akkor bomlik az egész. A kérdés márcsak az, hogy szokott ilyet bárki is csinálni? Vagy lehet csak én vagyok ilyen őrült :) ...de asszem nekem kell a kihívás, az visz előre, különben hajlamos vagyok megrekedni a langyos vízbe, amit egyáltalán nem szeretnék.

Tegnap végül túlóra lett és nem volt időm elaludni a szgép előtt :)
Ma este Moncsi tali nap van :)

Erre meg elakarok menni!

1 megjegyzés:

zsutti írta...

Szerintem az ötéves terv kicsit hosszú, mint magánszemély szerintem max 1-2 éves távlatokban érdemes gondolkozni komolyabban, a többit meg kb belôni és ahogy telik az idô, úgy konkretizálni a dolgokat.