2009. január 26., hétfő

Náksi és Brunner @ Sárbogárd

Hétvégén voltam fotózni vidéken. Sziszi hívott, hogy menjek le, mert nagy buli lesz. Nos a nagy buli elmaradt, mert kb voltak 20-an, de azért összehoztuk a képsort. Az ottani közönségről nem akarok véleményt mondani, mert nem szeretnék senkit megsérteni, de azt hiszem nem nekem való már ez.
Viszont a visszajelzések mindenképpen jól estek, ugyanis nem mástól kaptam mailt, mint Náksitól. Mostanában éppen elgondolkodtam, hogy kell-e nekem ezt a fotózás dolgot csinálnom, de ez most adott egy kis ösztönzést, hogy van értelme, mert jó irányba haladok. Sokat jelent nekem :)

A visszajelzésből muszáj idéznem:

"Gratulálok a képekhez, olyanok mintha sokan lettek volna egy fergeteges buliban egy meseszép helyen:)))))))

profi
!"

Nincsenek megjegyzések: