2009. február 1., vasárnap

Átverés

Zsutti legfrissebb postján felbuzdulva arra gondoltam, hogy én is leírom a legutóbb ért inzultust. Pár beírással lejjebb meséltem h voltam fotózni vidéken Náksi és Brunneren, ami önmagában nekem egy rutin feladatnak számít, mert lassan 3 éve funkcionálok - mellékesen - partyfotósként a Soundheaden. Szal elvileg nem kis rutinnal fotózom már. Ha jól számolom, csak a partyfotós múltamban 20-30 000 expozíciót készítettem, ezt csak azért írom le, hogy tettem már akkora rutinra szert, hogy hogyan kell eladni a szar helyet/szar bulit, hogy az a fotókon ne látszódon.

Ám ezen az ominózus bulin mégis szó érte a ház elejét és nem akkor mikor felkerültek a képek a netre, hanem miután már átadtam a kis felbontású képeket is. Nos a vád: hogy nem fizetnek, mert túl korán leléptem a buliból. Tessék??? néztem egy nagyot, ugyanis egyértelmű visszajelzéseket kaptam, hogy mind a minőség is, a mennyiség is és a gyorsaság is a szokásos szintet hozta. (...és még pont Náksi is írt levelet, amiben a profizmusomat firtatta, már bocs). Másrészt ez egy olyan vád, aminek itt helye nincs, ugyanis nem óra bérben dolgoztam, hanem teljesítményre, amiket mit említettem is, maximálisan teljesítettem. De itt még nem ér véget a történet. Reagálva a vádakra azt mondtam: oké, akkor egyetlen képemet sem lehet publikálni semmilyen formában. És akkor nincs tisztelet díj, nincs fotó, én meg jól megfizettem ismételten a tanuló pénzt. Erre este véletlenül felléptem az oldalukra, csak mert bennem volt mi van ha mégis átvernek, és mit láttam? A képeim ott figyelnek az oldalon. Tehát felkerültek a képek ingyen a Soundheadre és egy másik oldalra is, én hazautaztam emiatt 3500 HUF-ért (ami szintén bukta) és még én vagyok a hibás, akinek basznak fizetni!

Mit tudok tenni? Semmit, nincs papir... másrészt meg a klub tulajdonosának intelligenciája csapdossa a 0-át, úgyhogy vele tárgyalni nem hinném h eredményes lenne, mert szegénykém még azt sem fogná fel, hogy mennyire nem jogos amivel vádolt...

Szal így jártam, tanulság?! Ezentúl ha idegennek fotózom, vízjelezem a képeket, és ha van rá mód írjunk papírt!

Nincsenek megjegyzések: