2009. január 15., csütörtök

Má' megint betegen

Nem akarom vulgáris szavakkal kezdeni a mai postomat, de a fasz kivan h megint beteg vagyok. Tegnap olyan hirtelen jött, hogy az egyik pillanatban még jól voltam a másikban meg már gyenge voltam és kapart a torkom. Eltudom képzelni h este mozikor milyen szar társaság lehettem, na de ez van. Most már ha beteg vagyok, akkor nem ártana pihenni, ami nem fog megtörténni, mert jelen pillanatban is dolgozom. Reggel 38,2 volt a lázam mikor felkeltem, megittam egy Aszpirin C-t, meg bevettem egy kiló multivitamint. Jaaa éjjel elég furákat álmodtam, kb 5 lázálmom is volt, meg 1-kor arra ijedtem fel, hogy elaludtam...

Huu, most meg szép magyar szokás szerint panaszkodom... úgyhogy még idejébe befejezem :)

Jó tanács!
Senki ne jöjjön hozzám közelebb 2 M-nél mert szerintem fertőzök mint állat :S

1 megjegyzés:

zsutti írta...

Jobbulást Kata! Azerintem az is hülyeség volt, hogy lázasan bejöttél dolgozni, az nem segít...