2009. január 18., vasárnap

A gyógyulás útján (?)!

Fura gondolataim voltak az éjszaka. Fájt a fejem, a hasam, a kezemen allergikus kiütések a sok gyógyszertől és lázas voltam. Kiszolgáltatott. Ez a legundorítóbb dolog a világon. Ideges vagyok tőle. Sőt olyan érzések kavarogtak az agyamban, hogy annyira le vagyok gyengülve, hogy minden szart elkapok... talán meg is halok. Hát igen, irtó nagy marhaság, de éjszaka az ember valahogy merészebben gondolkodik, és talán könnyebben átesik a ló túloldalára. Asszem én is ezt tettem.
Viszont ma reggel szép reggelre ébredtem, ugyan volt még egy kis lázam, de a kedvem is jobb és már nem esik nehezemre A pontból B pontba vonszolni magam. Asszem győztem... Legalábbis a betegség felett. A látványos jelek továbbra is megvannak, pl a köhögésre meg az allergikus jelekre gondolok, de már érzem, hogy jobb... jóval jobb.

Nincsenek megjegyzések: