2009. január 13., kedd

Felköltöztünk

Na megtörtént a nagy költözés (a másodikra). Olyan aranyos lett az iroda, 5 asztalt pakoltunk egymáshoz és így most úgy néz ki, mint egy csillag. Nagyon tetszik :). Meg egy sokkal nagyobb asztalom lett, ami önmagában persze mindegy lenne, de tetszik hogy nem egyenes, hanem így derékszög alakban hajlik... na ezt jól megaszontam. De majd mellékelek képet, ha fel tudom juttatni a telóból a szgépre.
A hét amúgy sok melóval indult, valszeg így h egyedül vagyok layout operátor ez állandósulni fog. Amúgy holnap mozizni megyek. Csütörtökön meg pénzügyi tanácsadóhoz. Na nem azért, mert vagyonjaim vannak, hanem mert nem árt egy jó felvilágosítás az embernek.

...és még egy gondolat a szmogriadóval/rendszámtémával kapcsolatosan. Persze ezt senki nem tartotta be, én két ismerőssel beszéltem erről, mindketten simán mentek bármely napon kocsival. Én asszem nem tettem volna... ez elvi kérdés részemről, a tiszteletről és önmagam leszarásáról szól. Attól független h tudnám, mindenki beleszarik én mégsem tenném.

Nincsenek megjegyzések: