2009. január 8., csütörtök

gáz van, mert nincs gáz

hú de frappáns cím :), most röhögök magamon, ilyeneket az egyik szövegíró kollegina szokott írni.
Szal a gazdaság a béka segge alatt van, továbbra is nagyon így érzem. Ez milyen már: szombaton nem dolgozunk (munka nap lenne, jan 2-át ledolgozós), mert drága az energia és "drágább lenne a leves, mint a hús". Mi szombaton költöztünk volna a 2. emeletre, nem lett volna melózás... Így most örüljek?!?

Olvastam pár fórumot (unalmamban), illetve figyelem a történéseket, amiket a cégek hoznak. Én még tényleg nem láttam ilyet. Valahol fizut csökkentenek, valahol leépítenek, valahol egy az egyben mindenkit elbocsátanak. Kivétel nélkül hallom/olvasom ezt. Nos, ha így indul az év, mi lesz a rengeteg állásnélküli munkaerővel? Vagy túl tragikusan látom? Vagy csak én vagyok érzékeny a témára és azt hiszem, hogy mindenhol szűkölés van, de közben nem is?

Ma uncsi tesóval ebéd, jövő hét szerdán meg a másik uncsimmal, pont most kerestek meg mindketten :). Holnap meg good-bye party a leépítetteknek, olyan rossz ez is, nagyon sajnálom őket :(.

Nincsenek megjegyzések: