2008. december 2., kedd

teszkógazdaságos

Tegnap meló után PRSsal elmentünk Tesco-ba bevásárolni karácsonyra, mert nem lehet elég korán kezdeni. Én megvettem nagymamám karácsnyi ajándékát, meg pár extra kiszerelésű cuccot, úgyis elfogy alapon. Huuuu PRS meg Brigi szerintem egy egész napot is el tudnának itt tölteni, bakker egy óra alatt még mindig csak a bejáratnál nézelődtek, hihetetlen számomra h nem lankad az érdeklődésük, míg ők a karácsonyi díszeknél időztek, én szinte mindent megvásároltam ami kellett. Aztán hívott Vasi (100adszor tegnap :) ) , úgyhogy az kicsit segített az idő múlásában. Persze a pénztár sem ment simán... azon a kbsztt p....csnt...t.-n nem volt vonalkód, váááááá! Ez fél órás tranzakció volt.

Aztán rohanás haza (PRS jóvoltából kocsival), majd kajálás, Barátok közt (mi más :) ), majd mikor elkezdődött a Győzike Só, én mint akit hajtanak elrohantam fürödni stb és alvás.

Ma friss vagyok és fitt, tele kedvel és energiával :)

Nincsenek megjegyzések: