2008. december 8., hétfő

CelebHerót @ DTD

Köszi K.D. és Orsi a szuper és testhezálló címet, amit gondosan előre kitaláltatok nekem blog íráshoz :)).
Szal így már nem nehéz kitalálni, h a hétvégi DTD-s bulimat fogom leírni... mert ugyebár muszáj volt még hulla fáradtan is lemásznunk Kiskunhalasra. Először is leszögezem h a fáradtság volt az oka a kurva hisztis/nyűgös magatartásomnak, ezúton is bocsánat akin lecsapódott!
Másrészt viszont élmény volt, már csak a látványosságok miatt is. Volt lent egy Hip-Hop táncos csapat, akik 1 körül elő is adtak egy koreográfiát. Majd ezt követően jöttek a "celebek". A Backstage-be találkoztam először Dundikával, aki egy fényképe erejéig jött be még a fellépése előtt. Hát így elsőre azt látom h nagy adag alázat van abban a lányban. Beszéltem vele: elmondása szerint saját dalai se jönnek neki be... itt a pénz diktál, plusz egész nap a feltett mosoly... én azt sem tudnám csinálni. Én éppen h egy nagyon gyenge utalást tettem csak az éneklésre, de ő nem orrolt meg (látszólag) a mosoly ugyanúgy folytatódott... és egész végig míg le nem járt a fellépés.
A másik celeb Bódi Sylvi, akivel a mosdóban találkoztam, ahol éppen a kezemet mostam, mikor megszólított, hogy bejöhet-e. Azért egy pillanatra meglepett h a mosdóban váltom életem első mondatát Bódi Sylvivel :D. Amúgy ő nem kedves, nem szép... és különösen szar a segge. Ezt K.D. is alátámaszt(hat)ja :)
A harmadik celebünk Kustánczi Lia, hát izé fingom sincs h ő ki. De amit láttam, jó a (mű)melle, póthaja van (seggig érő), a feje teteje meg kopaszodik. Egy ismerős azt mondta, őt meg se dugná... na szal sztem azért az gáz, ha egy lányról már ezt mondják, nemde??!
A zene fos volt.
A közönség meg átlag 18-20 éves. De ezek az élmények azért élményként maradnak meg, és azért csak született egy képsor is. Itt megtekinthető a képsorom (ma estétől).

1 megjegyzés:

P--R-S írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.