2008. december 15., hétfő

Kicsit felbaszva

A pénteki Voda meló utózöngéi ma értek utol engem is. Vááá kivagyok. Legjobb védekezés a támadás alapon működnek itt a dolgok. Nem tetszik ez nekem. 4 alapvető hiba lett elkövetve.

1. szarul lett felállítva a green box
2. előtte nem tartottunk meetinget, h kinek-mi a pontos feladata
3. kellett volna egy gép a képek átmásolásához
4. és végül, nem elkezdeni ujjal mutogatni a másikra.

Sztem ebben mindenki egyetérthet(ne), ha kicsit magába nézne!
A Tomi kábé felírt minden szart az én hibámnak, és amatőrnek nevezett... Kococo szegényke meg már el van havazva a további melók rengetegében.

Úgyhogy úgy néz ki, h kis kudarc, de végül nem nevezem magam hibásnak, hiszen ha magamba szállok, igenis elvégeztem amit kellett és törekedtem a jóra. Koncentráltam, és nem leszartam. Innentől mindenki okulhat és kiindulhat magából... persze nem mondom h nem volt nekem is nagy tapasztalat, mert ha még egyszer kellene, akkor tudnám mit kell másképp... remélem lesz legközelebb.

Ma karácsonyi vacsi lesz cégnél. Kicsit fáradt vagyok lelkileg hozzá, de ez az én bajom. Bár nincs sok meló, mégis kicsit megviselt vagyok és kiégett. Kéne már az a karácsonyi nagypihi...

Nincsenek megjegyzések: