2008. december 3., szerda

Karácsonyi vásár @ Vörösmarty tér

Tegnap meló után levezetésképp kimentünk a karácsonyi vásárra PRS-sal körbenézni. Nálam ez minden évben hagyomány, így most sem maradhatott ki. Kint dolgozik Mónika meg Enikő is, őket is meglátogattuk egyúttal, sőt én még vásároltam is náluk egy aranyos kis pénztárcát (ha nem lennék lusta le is fotóznám megmutatni), kis piros+bőr. Ezenfelül megbeszéltük h csajokkal valamikor összedobunk egy csajos estét, csak most nem tudom mikor lesz alkalmas, mert mindenki viszonylag elfoglalt. (csak én nem:) )

Zsuttival csütörtökön megyünk egyet mozizni, megnézzük a Bondot, amit amúgy már kétszeresen látnom kellett volna egy ismerőssel, csak valahogy mindkét tali lemondódott túlóra miatt, na de sebaj, ez most tutinak tűnik, márcsak azért is mert egy a munkahelyünk :)).
Üdv Zsutti (...aki utálja ha úgy hívják: Zsocc :D)

Ma este szigorúan Angoloznom kell, a héten egy lusta dög voltam, rohadt sok házim van és én mégis halogatom...

1 megjegyzés:

zsutti írta...

De elviselem, az Ákostól!